АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 4.8

(ажыццяўляецца ўпраўленнем па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Баранавіцкага гарвыканкама)

 

Прыняцце рашэння аб устанаўленні патранажу (прызначэнні папячыцеля-памочніка)

(ажыццяўляецца ў адпаведнасці Пастановай Міністэрства сацыяльнай абароны ад 08 ліпеня 2019 г. № 35 і ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь

ад 26.04.2010 года № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян")

 

 

 

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам пры звароце

 

1. Заява асобы, якая мае патрэбу ў патранажы; (Заява і узор)

2. Пісьмовую згоду асобы на ажыццяўленне патранажу (прызначэнне яго папячыцелем-памочнікам);

3. Медыцынская даведка аб стане здароўя асобы, якая дала згоду на ажыццяўленні патранажу (прызначэнне яго папячыцелем-памочнікам).

 

Памер платы

бясплатна

Максімальны тэрмін разгляду звароту

15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

 

Тэрмін дзеяння даведкі

 

На тэрмін назначэння пенсіі

Звяртацца ў пенсійную службу ўпраўлення

(2 паверх, каб. 24 тэлефон 61 80 84)

да намесніка начальніка Фалеевай Наталлі Анатольеўны,

у выпадку адсутнасці Фалеевай Н.А. звяртацца

да начальніка аддзела (2 паверх, каб.27. тэлефон 64 93 72) Адамчук Алене Віктараўне

Час прыёму:
панядзелак, серада, чацвер, пятніца
з 8.00 да 13.00 і
з 14.00 да 17.00
аўторак з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да 20.00

 

 

Вышэйстаячы орган:
камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Брэсцкага аблвыканкама
 (г.Брэст, вул. Гогаля, 71)
час працы:
панядзелак - пятніца
з 8.30 да 13.00 і з 14.00 да 17.30