АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 3.14
(ажыццяўляецца ўпраўленнем па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Баранавіцкага гарвыканкама)
Выдача пенсіённага пасведчання
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці Пастановай Міністэрства сацыяльнай абароны ад 08 ліпеня 2019 г. № 35 і ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
ад 26.04.2010 года № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян")
|
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам пры звароце |
1. Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
|
Памер платы |
бясплатна |
|
Максімальны тэрмін разгляду звароту |
1 працоўны дзень пасля прыняцця рашэння аб прызначэнні пенсіі |
|
Тэрмін дзеяння даведкі
|
На тэрмін назначэння пенсіі |
|
Звяртацца: 1 паверх, каб. № 7 Прыём вядзе дзяжурны спецыяліст (тэл. 64 94 13)
Час прыёму:
панядзелак, серада, чацвер, пятніца
з 8.00 да 13.00 і
з 14.00 да 17.00
аўторак з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да 20.00
Вышэйстаячы орган:
камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Брэсцкага аблвыканкама
(г.Брэст, вул. Гогаля, 71)
час працы:
панядзелак - пятніца
з 8.30 да 13.00 і з 14.00 да 17.30
|
|